Градски одбор Демократске странке Србије у Новом Саду тражи од Владе Републике Србије да се не повећава цена путарине на аутопуту између Новог Сада и Београда бар док се на тој релацији не успостави железнички саобраћај.

Од фебруара ове године укинут је путнички саобраћај на најпрометнијој међуградској жележничкој линији у Србији између Новог Сада и Београда.  Челници Инфраструктура железнице Србије поручили су да није могуће наставити радове на изградњи брзе пруге Београд – Суботица а да се у потпуности не обустави саобраћај. Такође су најавили да ће радови трајати најмање две године.

Поред силних перипетија које преживљавају грађани упућени на коришћење железничког саобраћаја, као со на рану долази и најављено повећање цена путарина које ће, неминовно, још више повећати трошкове аутобуског и индивидуалног друмског превоза становништва.

Не улазећи у крајње сумњиву оправданост најављеног подизања цене путарина у Србији, напомињемо да је, према класичним правилима организовања саобраћаја, неопходно да се становништву омогуће економски прихватљив транспорт и избор вида јавног међумесног путничког превоза. Уколико не постоји могућност избора вида превоза, јавни путнички саобраћај мора да се дотацијама доведе на економски прихватљиву меру.

Пошто Влада Србије не помаже грађанима који су остали без приступа  железничком превозу, новосадски ДСС тражи да се бар не повећава цена путарине дуж укинутих пруга, јер тамо тренутно, нажалост, друмски превоз нема алтернативе.